Офіційний сайт Гуляйпільської районноі державної адміністраціі

Розділи

Календар

« Червень 2017 »
Пн   5 12 19 26
Вт   6 13 20 27
Ср   7 14 21 28
Чт 1 8 15 22 29
Пт 2 9 16 23 30
Сб 3 10 17 24  
Нд 4 11 18 25  

Пошук

Звіти

Публічний звіт голови Гуляйпільської
районної державної адміністрації
Запорізької області за 2016 рік

    За результатами підведених обласною державною адміністрацією підсумків оцінки діяльності районних державних адміністрацій за 2016 рік, Гуляйпільський район посів 4 місце.
    Річну рейтингову оцінку діяльності районних державних адміністрації за 2016 рік обумовили показники економічного, соціального та гуманітарного розвитку по 8 напрямках, які в цілому разом мають 44 показники.
По напрямку І. «Промисловість та розрахунки за енергоносії» район зайняв 15 місце в порівнянні з 7 місцем за 2015 рік. Цей розділ має чотири показника.
    Що стосується промислового сектору. Промисловий сектор району нараховує 2 промислові підприємства, які входять в основне коло підприємств по статистиці. Це дочірні підприємства ПАТ «Мотор Січ» - «Гуляйпільський машинобудівний завод» і «Гуляйпільський механічний завод».
Також, в обсяг реалізованої промислової продукції району зараховуються обсяги наданих послуг з централізованого водо-, теплопостачання та водовідведення.
Обсяг реалізації промислової продукції за 2016 рік склав 19 млн. 138,4 тис. гривень, що на 7,9 % менше проти попереднього року.
    На зменшення обсягу реалізації промислової продукції по району вплинув спад виробництва у порівнянні з 2015 роком на дочірньому підприємстві «Гуляйпільський механічний завод», який пов’язаний із зменшенням обсягів замовлень головного підприємства ПАТ «Мотор Січ».
З метою збільшення обсягів виробництва промислової продукції та впровадження виробництва її нових видів, райдержадміністрацією щорічно оновлюється інвестиційний паспорт, який розміщується на її офіційному сайті. Також, на офіційному сайті райдержадміністрації розміщена інформація про вільні земельні ділянки, на яких можна розмістити нове виробництво.
    Крім того, на даний час ведеться підготовча робота по будівництву на території Гуляйпільської (колишньої Комсомольської) сільської ради підприємства по переробці сонячної енергії. Потенційним інвестором надана заява на виготовлення містобудівної документації, на даний час виготовляється детальний план території.
Але, на досить низьке місце району по напряму «Промисловість та розрахунки за енергоносії» вплинули два наступні показники:
     Перший, це рівень оплати за спожиту електроенергію наростаючим підсумком з початку року в цілому всіма групами споживачів району, який становить 98,1 %. Станом на 1 січня 2017 року заборгованість становить 4 млн. 630,1 тис. гривень. З неї 84,6 % складає борг за спожиту електроенергію населенням. В тому числі оплата менше 100,0 % складає по наступним групам споживачів:

- сільське господарство – 99,8 %;
- житлово-комунальне господарство – 94,4 %;
- установи, які фінансуються з Державного бюджету – 99,8 %; - населення – 95,8 %;
- інші споживачі – 97,9 %.
    Другий показник, це рівень оплати за спожитий природний газ населенням наростаючим підсумком з початку року, який склав 71,0 %. На значення даного показника вплинуло недофінансування з Державного бюджету за спожитий природний газ по пільгам (99,0 %) та субсидіям (59,0 %). Оплата безпосередньо населенням за спожитий природний газ становить 100,0 %.

   По напрямку ІІ. «Розвиток сільського господарства» у 2016 році район посів 3 місце у порівнянні з 16 місцем за результатами роботи попереднього року.
    Аналізуючи підсумки оцінки результатів діяльності районних державних адміністрацій Запорізької області за підсумками 2016 року, зокрема розвиток сільського господарства бачимо, що Гуляйпільський район стабільно знаходиться в групі лідерів та за груповим рейтингом знаходиться на 3 місці.
    Виробничою програмою в 2016 році сільгосппідприємствами району планувалось отримати 98,582 тис.тонн зерна, при середній урожайності 26,1 ц/га, з площі 37,819 тис.га. Виробництво зернових культур за 2016 рік склало 118,046 тис.тонн, при середній урожайності 34,2 ц/га(середня по області 29,7 ц/га), (119,7 % до програми), у 2015 році виробництво зернових склало 125,2 тис.тонн, урожайність 32,3 ц/га. Середнє виробництво зернових за 5 років по району складає 112,9 тис.тонн., середня урожайність за 5 років по району 30,4 ц/га.
Обсяг валового збору соняшника за 2016 рік становить 62,4 тис. тонн, (програма 2016 року виконана на 195 %), 119,0 % до факту 2015 року, що пояснюється тим, що площа збирання соняшнику у 2016 році на 3041 га була більша. По району урожайність за 2016 рік склала 21,8 ц/га, (середня по області 16,5 ц/га), за останні 5 років середня урожайність соняшнику по району не виходить з показника 20,0 ц/га.
    На 2017 рік заплановано зменшити площу посіву соняшнику до 18 тис.га, (при середній урожайності 21,5 ц/га зібрати 38,7 тис.тонн зерна) порівняно із 28,7 тис.га у 2016 році, що дає можливість збільшити площі посіву зернових культур, а також кормових, для виробництва кормів тваринництву.
За 2016 рік в сільгосппідприємствах району реалізовано м’яса всіх видів 919 тонн, що на 107 тонн більше, ніж за 2015 рік (113 %).
   Виробництво курячих яєць за минулий рік склало 129,8 млн штук, що на 1,4 млн штук більше, ніж в 2015 (101 %)
На курку - несучку одержано 325 штук яєць, що на 8 штук менше, ніж в 2015 році. (97 %)
За 2016 рік вироблено молока - 2516 тонн, що становить 97 % від планового показника.
Надій молока на корову по району складає 3739 кг, що на 711 кг менше, ніж в 2015 році (84 %).
Станом на 01.01.2017 року поголів’я великої рогатої худоби складає 2209 гол., що на 64 голови більше, ніж на цю дату 2016 року(103 %).
Поголів’я корів складає 670 голів, що на 3 голови. менше, ніж в минулому році (99 %).
Поголів’я свиней становить 8437 голів, що на 1194 голів менше, ніж торік (88 %).
Поголів’я птиці складає 492996 голів, що на 835 голів менше, ніж минулого року (99,8 %).
Поголів’я овець збільшилось на 68 голів і становить 753 голів.
Поголів’я коней збільшилось на 4 голови і становить 33 голови.
За минулий рік одержано 7947 поросят, в т.ч. від основних свиноматок 7146 голів. Вихід приплоду на 1 основну свиноматку складає 12,8 поросят, що на 1,3 голови менше, ніж в 2015 році.(91 %).
   За 2016 рік отримано 976 телят, в т.ч від корів 733 голів. Вихід приплоду на 100 корів складає 109 телят, що на 4 голови більше, ніж в 2015 році (104%).
Програмою на 2017 рік сільгосппідприємствами району планується отримати молока 2600 тонн, при надої молока - 3380 кг від однієї корови, реалізувати на забій м’яса всіх видів – 875 тонн, виробити яєць курячих – 117,5 млн.штук.
    Основне завдання, яке стоїть перед сільгоспвиробниками – це збільшення виробництва сільськогосподарської продукції за рахунок стабілізації поголів’я сільгосптварин (як корів, так і свинопоголів’я) та валового виробництва зернових та зернобобових культур, що дозволить виконання наміченої програми виробництва рослинницької та тваринницької продукції у 2017 році.

    По напрямку ІІІ. «Державні фінанси» у звітному році район зайняв 7 місце. Цей розділ має 6 показників.
Рівень виконання доходів загального фонду місцевих бюджетів до затверджених органами місцевого самоврядування річних показників за 2016 рік становить 128,5 %, що є 10 місцем серед сільських районів області.
Темп зростання доходів місцевих бюджетів (без трансфертів) склав 151,7 %. Це 15 місце по області.
При цьому по показнику «Обсяг податкових надходжень до місцевих бюджетів у розрахунку на одиницю населення», який реальніше відображає картину податкових надходжень до місцевих бюджетів, район посідає 4 місце. Абсолютна сума даного показника становить 3038 гривень 30 копійок.
В цілому до загального фонду зведеного бюджету Гуляйпільського району за 2016 рік надійшло доходів в сумі 82 млн. 473,6 тис. гривень. Сума перевиконання склала 18 млн. 267,7 тис. гривень.
Планові завдання виконані по 5 основним джерелам доходів загального фонду зведеного бюджету району. Не виконання плану має місце по податку на прибуток підприємств комунальної власності – 96,7 % та по платі за оренду комунального майна – 94,7 %.
Планове завдання по наповненню бюджету 2016 року виконано 19 місцевими бюджетами. Не виконано бюджетами Рівнопільської та Темирівської сільських рад.
Заборгованість зі сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування без урахування банкрутів на кінець 2016 року становить 460,1 тис. гривень, що на 10,3 % менше проти початку року.
При цьому, на 17,7 % проти 1 січня 2016 року зріс податковий борг за податковими зобов’язаннями платників без урахування банкрутів (без пені) до зведеного бюджету району і склав 609,5 тис. гривень. В тому числі, на 66,1 % збільшився податковий борг комунальних підприємств і склав 148,5 тис. гривень за рахунок збільшення заборгованості по податку на додану вартість по комунальному підприємству «Благоустрійсервіс» за результатами акту перевірки податкової інспекції.

По напрямку ІУ. «Споживчий ринок» район посів 8 місце в порівнянні з 18 місцем за 2015 рік (статистичні дані взяті за січень-вересень 2016 року). Даний розділ має 2 показника.
Обсяг роздрібної торгівлі за всіма каналами реалізації склав 329 млн. 149,0 тис. гривень. Темп зростання обороту роздрібної торгівлі в порівняльних цінах до відповідного періоду попереднього року становить 103,3 %.
Абсолютний приріст обсягу обороту роздрібної торгівлі у розрахунку на одиницю населення до показника 2015 року склав 350,6 грн.
По вказаних показниках район зайняв 7 місце серед районів області.

По напрямку У. «Населення та ринок праці» район зайняв 14 місце (за 2015 рік це було 7 місце). Даний розділ має 6 показників.
Чисельність населення району за 2016 рік скоротилася на 0,9 %. Зрозуміло, що на цей показник ми не можемо вплинути.
Темп росту заробітної плати у порівнянні з 2015 роком становить 118,3 %, що є 16 місцем серед районів області. Середньомісячна заробітна плата 1 штатного працівника склала 3 тис. 373 гривень, що становить 66,4 % до середньообласного показника (це 11 місце по області).
Заборгованість з виплати заробітної плати становить 868,8 тис. грн. Темп зростання боргу до початку 2016 року склав 600,4 %. Станом на 1 січня 2017 року заборгованість із виплати заробітної плати має Гуляйпільський район електричних мереж - 717,1 тис. гривень та філія «Гуляйпільський райавтодор» ДП «Запорізький облавтодор» - 151,7 тис. гривень.
Чисельність штатних працівників по району за звітний рік становить 4447 осіб, що на 142 особи або на 2,1 % менше, ніж було у 2015 році.

По напрямку УІ. «Житлово-комунальне господарство та будівництво житла» район посів 6 місце. Цей розділ має 2 показника.
Обсяг капітальних інвестицій за 2016 рік за рахунок усіх джерел фінансування (бюджетні кошти, власні кошти суб’єктів господарської діяльності та інші джерела, не заборонені чинним законодавством) склав 116 млн. 987,0 тис. гривень. В діючих цінах обсяг вкладений інвестиційних коштів у порівнянні з 2015 роком зріс на 54,7 %.
В тому числі, темп зростання обсягу введення в експлуатацію житла за 2016 рік становить 146,5 %.
Обсяг введеного в експлуатацію житла у розрахунку на 10 тис. населення склав 669,6 метрів квадратних, що є 3 місцем серед сільських районів області.

По напрямку УІІ. «Захист прав дітей» район зайняв 5 місце у порівнянні з 1 місцем за 2015 рік.
На пониження місця в даному напрямі вплинули два показники:
- «Питома вага дітей, охоплених позашкільною освітою, від загальної кількості дітей шкільного віку» - 64,0 % проти 88,0 % у 2015 році;
- «Кількість дітей шкільного віку, охоплених послугами відпочинку за рахунок усіх джерел фінансування, від загальної чисельності дітей шкільного віку» - 45,8 % у порівнянні з 47,0 % у попередньому році.
Питома вага влаштування дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, від загальної кількості дітей, які перебувають на первинному обліку становить 94,9 %, що є 2 місцем по області.
Кількість дітей шкільного віку, охоплених послугами оздоровлення за рахунок усіх джерел фінансування від загальної чисельності дітей шкільного віку складає 49,7 % (5 місце).

По напрямку УІІІ. «Освіта, культура та охорона здоров’я» ра%управліннях, структурних підрозділах райдержадміністрації, 17 – у сільських радах).
Під час перевірок загальним відділом надані консультації та методичні рекомендації 17 сільським радам щодо оновлення та правильного виконання контрольних розпоряджень голови райдержадміністрації, які повинні перебувати на контролі.
За підсумками перевірки були виявлені основні недоліки:
1) відсутність виконання деяких завдань, визначених розпорядженнями;
2) порушення термінів підготовки узагальнених інформацій про стан виконання розпоряджень, та інші.
Всі зауваження були прийняті виконавцями до уваги особливо в частині формального підходу до виконання завдань визначених розпорядженнями голови райдержадміністрації та в ході перевірок опрацьовані, надана методична допомога та конкретні рекомендації.
Більшість структурних підрозділів райдержадміністрації провели відповідну роботу щодо усунення виявлених недоліків.
За результатами перевірок складені й направлені довідки, які містили висновки та пропозиції.
Питання стану виконавської дисципліни та контрольної діяльності у 2016 році розглядали двічі на рік на засіданнях колегії, щомісяця на нарадах при голові райдержадміністрації, на методичних нарадах та правовому навчанні.
Таким чином, посилено увагу працівників до виконання завдань, визначених актами і дорученнями Президента України, розпорядженнями голів обласної та районної державних адміністрацій.
Щомісяця готуються аналітично-статистичні звіти з питань виконання контрольних документів.
Відповідальність за організацію контролю та виконання завдань, визначених у документах, в районній державній адміністрації несуть голова, перший заступник, заступник голови, керівник апарату райдержадміністрації (відповідно до розподілу обов’язків) начальники відділів та структурних підрозділів.
Безпосередній контроль за виконанням документів в районній державній адміністрації забезпечує загальний відділ апарату райдержадміністрації, який здійснює контроль за фактичним виконанням завдань, визначених у документах, аналізує причини несвоєчасного або неякісного виконання та вносить пропозиції щодо їх усунення.
Варто відзначити, що за звітний період порушень виконання контрольних документів та несвоєчасного надання інформації зафіксовано не було. Всі відповідальні виконавці на належному рівні виконали доручення вищих органів влади. Підтвердженням цьому є результат моніторингу виконавської дисципліни здійснений Запорізькою обласною державною адміністрацією.

Одним з пріоритетних напрямків роботи в поточному році відділом кадрової роботи апарату Гуляйпільської районної державної адміністрації Запорізької області визначено питання впровадження нового законодавства про державну службу. Робота з реалізації Закону в районній державній адміністрації розпочалась з набранням ним чинності і була спрямована на забезпечення якісного і оперативного виконання першочергових кроків щодо впровадження Закону, доведених Нацдержслужбою України.
Відділом кадрової роботи апарату районної державної адміністрації була організована і проведена відповідна роз’яснювальна робота серед державних службовців щодо розуміння мети, основних завдань, шляхів реалізації і кінцевих результатів реформування галузі державної служби.
Кількість посад державної служби категорій «А» і «Б» в державному органі повинна становити не більше третини його штатної чисельності.

Відповідно до розпорядження голови райдержадміністрації від 03.06.2016 року «Про реорганізацію структури райдержадміністрації» з метою оптимізації структури районної державної адміністрації з 01 травня 2016 року відділом кадрової роботи апарату райдержадміністрації спільно з керівництвом райдержадміністрації було вжито таких заходів:
1. Затверджено структуру і сформовано штатний розпис з урахуванням вимог щодо дотримання співвідношення в райдержадміністрації посад категорії «А» і «Б» до штатної чисельності райдержадміністрації не більше ніж 1 до 3;
2. Розроблено перелік посад працівників райдержадміністрації, які виконують функції з обслуговування на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 06 квітня 2016 року № 271 «Про затвердження критеріїв визначення переліку посад працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування» та подано даний перелік на затвердження до Міжрегіонального управління Національного агентства України з питань державної служби у Дніпропетровській та Запорізькій областях.
3. Затверджено штатний розпис з урахуванням затвердженого Міжрегіональним управлінням Національного агентства України з питань державної служби у Дніпропетровській та Запорізькій областях переліку посад;
4. Забезпечено попередження працівників про зміни в організації праці відповідно до чинного законодавства про їх переведення до відповідного структурного підрозділу, призначення на посаду або звільнення з посади.

У зв’язку з чим у відділі організаційної роботи апарату Гуляйпільської районної державної адміністрації Запорізької області скорочено:
1) 1 штатну одиницю головного спеціаліста;
сектор з питань інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та комп’ютерного забезпечення у кількості 2 штатних одиниць, поклавши виконання завдань зазначеного сектору на відділ організаційної роботи апарату райдержадміністрації.
За рахунок скорочених посад:
введено у відділі організаційної роботи апарату Гуляйпільської районної державної адміністрації Запорізької області 2 штатні одиниці головного спеціаліста;
введено у відділі кадрової роботи апарату Гуляйпільської районної державної адміністрації Запорізької області 1 штатну одиницю головного спеціаліста;

2) скорочено у загальному відділі апарату Гуляйпільської районної державної адміністрації Запорізької області сектор контролю у кількості
2 штатних одиниць, поклавши виконання завдань зазначеного сектору на загальний відділ апарату Гуляйпільської районної державної адміністрації Запорізької області, за рахунок скорочених посад введено у загальний відділ апарату Гуляйпільської районної державної адміністрації Запорізької області 1 штатну одиницю головного спеціаліста та 1 штатну одиницю посаду провідного документознавця, яка виконує функції з обслуговування;

3) виведено з відділу фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації 1 штатну одиницю головного спеціаліста;
введено у відділ фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації 1 штатну одиницю провідного спеціаліста.

4) реорганізовано управління агропромислового розвитку Гуляйпільської районної державної адміністрації Запорізької області у відділ агропромислового розвитку Гуляйпільської районної державної адміністрації Запорізької області з загальною штатною чисельністю 7 одиниць.
Встановлено, що права і обов’язки реорганізованого управління агропромислового розвитку райдержадміністрації зберігаються за відділом агропромислового розвитку райдержадміністрації. Встановлено, що відділом агропромислового розвитку райдержадміністрації здійснюються функції щодо забезпечення реалізації державної аграрної політики, розроблення та виконання регіональних інноваційно-інвестиційних та інших програм і прогнозів розвитку галузей агропромислового виробництва; участі у формуванні та реалізації соціальної політики на селі, сталого розвитку регіонального агропромислового ринку і сільських територій регіону; організації роботи з питань землеробства, племінної справи; участі у реалізації державної політики, спрямованої на раціональне використання земельних ресурсів, їх захисту та відтворення; участі у формуванні та забезпеченні реалізації державної політики, спрямованої на розвиток агропромислового комплексу та гарантування продовольчої безпеки держави;

5) реорганізовано управління економічного розвитку та торгівлі Гуляйпільської районної державної адміністрації Запорізької області у відділ економічного розвитку, торгівлі та з питань житлово-комунального господарства Гуляйпільської районної державної адміністрації Запорізької області з загальною штатною чисельністю 8 одиниць.
Встановлено, що права і обов’язки реорганізованого управління економічного розвитку та торгівлі Гуляйпільської районної державної адміністрації Запорізької області переходять до відділу економічного розвитку, торгівлі та з питань житлово-комунального господарства Гуляйпільської районної державної адміністрації Запорізької області.

6) у відділі економічного розвитку, торгівлі та з питань житлово-комунального господарства Гуляйпільської районної державної адміністрації Запорізької області введено 1 штатну одиницю начальника відділу, 4 штатні одиниці головного спеціаліста, 1 штатну одиницю провідного спеціаліста та 2 штатні одиниці адміністратора;
7) скорочено відділ з питань цивільного захисту населення Гуляйпільської районної державної адміністрації Запорізької області, утворено 1 штатну одиницю головного спеціаліста з питань цивільного захисту населення Гуляйпільської районної державної адміністрації Запорізької області, що безпосередньо підпорядковується голові районної державної адміністрації;

8) скорочено у службі у справах дітей Гуляйпільської районної державної адміністрації Запорізької області сектор з питань опіки, піклування та усиновлення, поклавши виконання завдань зазначеного сектору на службу у справах дітей Гуляйпільської районної державної адміністрації Запорізької області, за рахунок скорочених посад введено у службі у справах дітей Гуляйпільської районної державної адміністрації Запорізької області 2 штатні одиниці головного спеціаліста;

9) скорочено відділ з питань державної реєстрації Гуляйпільської районної державної адміністрації Запорізької області, утворено 2 штатні одиниці державного реєстратора Гуляйпільської районної державної адміністрації Запорізької області, що безпосередньо підпорядковуються голові районної державної адміністрації.
5. Після затвердження штатного розпису було присвоєно державним службовцям ранги з дня набрання чинності Законом.
Відповідно до нового штатного розпису, який введено в дію з 01 травня 2016 року, в райдержадміністрації затверджено 116 одиниць:
Відповідно до вимог чинного Закону України «Про державну службу» працівників відділів, що реорганізовано, переведено за їх згодою на рівнозначні або нижчі посади. Всі працівники забезпечені робочими місцями, фактичного вивільнення працівників у зв'язку з реорганізацією не було.
Відповідно до статті 46, пункту 8 розділу ХІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, постанови Кабінету Міністрів України від 25.05.2016 № 229 «Про затвердження Порядку обчислення стажу державної служби» обраховано стаж державної служби державним службовцям районної державної адміністрації та встановлено надбавку за вислугу років на державній службі.
На виконання статті 69 Закону та відповідно до пункту 9 частини першої статті 39 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» для здійснення дисциплінарного провадження з метою визначення ступеня вини, характеру і тяжкості вчиненого дисциплінарного проступку в районній державній адміністрації утворено дисциплінарну комісію з розгляду дисциплінарних справ. Комісія здійснюватиме дисциплінарні провадження стосовно державних службовців, які займають посади державної служби категорій «Б» і «В».
Робота з впровадження нового законодавства про державну службу в районній державній адміністрації проводилась на засадах відкритості, гласності, справедливості та неупередженості. Реалізовано своєчасно і в повному обсязі першочергові кроки щодо впровадження нового Закону.

Голова районної
державної адміністрації                                                                                           О.А. Іщенко

Культурні заходи

Новини структурних підрозділів

Корисні посилання